728 x 90

Ενδιαφέρον και της Aegean για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής

Αυξημένο φαίνεται το ενδιαφέρον αεροπορικών εταιρειών για την Ήπειρο και την ευρύτερη περιοχή παρά το ότι ούτε τα έργα του αεροδρομίου έχουν τελειώσει αλλά, σύμφωνα και με τα στοιχεία που παρουσίασαν δεν υπάρχει προς το παρόν κίνηση ικανή που να παρουσιάζει κερδοφόρα πτητική εκμετάλλευση. Έτσι μετά τις Τουρκικές Αερογραμμές, οι οποίες πρόσφατα έδειξαν το ενδιαφέρον

Αυξημένο φαίνεται το ενδιαφέρον αεροπορικών εταιρειών για την Ήπειρο και την ευρύτερη περιοχή παρά το ότι ούτε τα έργα του αεροδρομίου έχουν τελειώσει αλλά, σύμφωνα και με τα στοιχεία που παρουσίασαν δεν υπάρχει προς το παρόν κίνηση ικανή που να παρουσιάζει κερδοφόρα πτητική εκμετάλλευση.

Έτσι μετά τις Τουρκικές Αερογραμμές, οι οποίες πρόσφατα έδειξαν το ενδιαφέρον τους με την επίσκεψη στελεχών τους στις αρχές των Ιωαννίνων και της Ηπείρου, έντονο είναι το ενδιαφέρον και άλλων εταιριών, καθώς και μεγάλων tours-operaiitors, οι οποίοι φαίνεται πως ίσως έχουν κάνει τις έρευνές τους που θα πρέπει να τους δείχνουν ευοίωνο μέλλον εξ ου και το ενδιαφέρον τους.
Διαφορετικά σε περίοδο τόσο μεγάλης κρίσης δεν εξηγείται το ενδιαφέρον τους καθώς δεν έχουν την πολυτέλεια δαπανών για …δοκιμές.

Τελευταία έδειξε να νοιάζεται η ΑΕGEAN η οποία δια του Αντιπροέδρου της κ. Ευτύχιου Βασιλάκη  άφησε να φανεί το ενδιαφέρον της  και όπως τόνισε ο κ. Βασιλάκης θα στηρίξουν την τουριστική ανάπτυξη της Ηπείρου.
Προφανώς όλοι τους συνδυάζουν τη δυναμική της περιοχής αλλά και τη γεωγραφική της θέση (Πανεπιστήμιο, απόδημοι, γειτονική Αλβανία, Αδριατική κ.λ.π.) με τη δυνατότητά της να αναπτύξει χειμερινό τουρισμό όταν τότε τους …«περισσεύουν» αεροπλάνα τα οποία κινούνται περισσότερο το καλοκαίρι σε άλλους  προορισμούς.
Ρώσοι μεγάλοι τουριστικοί πράκτορες που διακινούν εκατοντάδες χιλιάδες τουριστών προς τη χώρα μας , το καλοκαίρι βλέπουν θετικά και τη χειμερινή περίοδο σε συνδυασμό με το θρησκευτικό τουρισμό.
Οι Τουρκικές Αερογραμμές βλέπουν με καλό μάτι  τακτικές πτήσεις από  την Κωνσταντινούπολη στα Γιάννινα και το αντίθετο, μια διαδρομή, που όπως όλα δείχνουν, πιθανόν να ξεκινήσει σχετικά νωρίς.
Καθώς οι Τούρκοι κατάφεραν να κάνουν το αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης με τη μεγαλύτερη κίνηση στην Ευρώπη και όχι μόνο καθώς οι επιβάτες μέσω αυτού κινούνται προς κάθε κατεύθυνση.
Άρα η πρόσφατη επικοινωνιακού χαρακτήρα επίσκεψη του αντιπροέδρου της Aegean Ευτύχη Βασιλάκη στα Γιάννινα ούτε απλά τυχαία ούτε διερευνητική ήταν.
Ο Αντιπρόεδρος της Αegean ήρθε για να υποδηλώσει το ενδιαφέρον της εταιρείας του για πτητική αξιοποίηση της περιοχής σε συνδυασμό μάλιστα μετά την εξαγορά της  Olympic Air που συνεχίζει να πετά στα Γιάννινα, μόνη της πλέον δύο χρόνια μετά που σταμάτησε ηAegean  .


Έτσι λοιπόν σύμφωνα με τον κ. Βασιλάκη η Aegean επιστρέψει μετά τα μέσα του 2013 αλλά με πτήσεις προς το εξωτερικό.
Εκτός αυτών υπάρχει και το ενδιαφέρον της Hellas Air εδρεύει στο Βόλο και η οποία θέλει , με χαμηλα ναύλα μα συνδέσει τα Γιάννινα όχι μόνο  με την Αθήνα αλλά και με προορισμούς του εξωτερικού όπως πόλεις της Γερμανίας, της Ιταλίας , της Γαλλίας, της Ισπανίας και αλλού.
Υπάρχει και η Κρητική Minoan Air η οποία, σύμφωνα με αναφορές που έγιναν ως τώρα δείχνει ουσιαστικό ενδιαφέρον όπως και η Cyprus Airways, η οποία το τελευταίο διάστημα έχει μπει πολύ δυναμικά στην ελληνική αγορά και η οποία έχει μεγάλη Κυπριακή κοινότητα φοιτητών κ.λ.π που ενδιαφέρονται για απ’ ευθείας σύνδεση με την Κύπρο έστω και μια ή δύο φορές την εβδομάδα αρχικά..
Σημαντικό ρόλο πάντως στην αεροπορική σύνδεση της περιοχής θα παίξει και η τακτική προσέγγιση κρουαζιερόπλοιων σε Ηγουμενίτσα και Πρέβεζα  απ’ όπου θα μπορούν να φέρνουν η να παίρνουν επιβάτες από άλλους προορισμούς.
Όμως για όλα αυτά  απαραίτητη προϋπόθεση είναι η επίσπευση των  εργασιών  ανάπλασης του αεροδρομίου Ιωαννίνων «King Pyrros οι οποίες καρκινοβατούν εδώ και χρόνια.
Ο Αντιπρόεδρος της Aegean Ευτύχης Βασιλάκης σε συνέντευξη τύπου στα Ιωάννινα εξέφρασε την πεποίθηση ότι η εταιρεία του μπορεί να στηρίξει τις προοπτικές ανάπτυξης  της περιοχής με την προϋπόθεση όμως να γίνουν από όλους τους φορείς τα κατάλληλα βήματα για αύξηση των επισκεπτών.
Κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου , ο κ. Βασιλάκης ανέφερε ότι η περιοχή  διαθέτει ένα μεγάλο πλεονέκτημα, τον χειμερινό τουρισμό. «Κάθε χειμώνα, περί τα 12 αεροπλάνα του στόλου μας κάθονται. Θα μπορούσαν λοιπόν να δρομολογηθούν κάποια, εάν βεβαίως και η ίδια η πόλη στηρίξει τον χειμερινό τουρισμό» σημείωσε ο κ. Βασιλάκης, που πλαισιωνόταν από τον Διευθυντή πωλήσεων για την Ελλάδα Στέφανο Σαδόπουλο και την Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων της εταιρίας Ρούλα Σαλούτση.
Αναφερόμενος στο γιατί η Aegean έκοψε τις πτήσεις της προς τα Γιάννινα, ο κ. Βασιλάκης επεσήμανε, ότι η εταιρία «έμπαινε μέσα», ενώ μεγάλο ρόλο έπαιξε και το γεγονός ότι είχε ένα στόλο με μεγάλα αεροπλάνα, η δρομολόγηση των οποίων ήταν οικονομικά ασύμφορη.
Ενδιαφέροντα ήταν και τα στοιχεία που έδωσε η Aegean για την κίνηση των επιβατών στους ελληνικούς αιθέρες, η οποία λόγω της κρίσης έχει μειωθεί ακόμη και ως 50%. Όπως τόνισε ο Αντιπρόεδρος της εταιρίας, γίνεται προσπάθεια, ώστε οι ναύλοι να παραμείνουν σε λογικά επίπεδα, με δεδομένες και τις πιέσεις που δημιουργούνται από τις αυξημένες τιμές του πετρελαίου. Σχετικά με το τι πληρώνει ο κάθε επιβάτης ως φόρους, ο κ. Βασιλάκης σημείωσε ότι η Ελλάδα και δη το αεροδρόμιο των Αθηνών είναι ακριβό. «Φανταστείτε, ότι 65 έως 72 ευρώ κάθε εισιτηρίου Γιάννινα- Αθήνα μετ’ επιστροφής, πηγαίνει στο κράτος ως φόρος» σημείωσε και τόνισε ότι μόλις το 16% της συνολικής επιβατικής κίνησης από την Ελλάδα γίνεται μέσω των δυο μεγαλύτερων ελληνικών εταιριών, της Aegean και της  Olympic Air (η πρώτη κατέχει 14% και η δεύτερη μόλις 2%). 
Ο κ. Βασιλάκης τέλος αναφέρθηκε και στην επικείμενη εξαγορά της Olympic από την Aegean η οποία κόστισε 72 εκ. ευρώ και η οποία θα έχει ολοκληρωθεί και τυπικά το αργότερο μέχρι τον Ιούνιο του 2013, όταν αναμένεται να εγκριθεί από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ε.Ε.
Θα διατηρηθούν και τα δυο σήματα, καθώς και ο στόλος, αλλά και το πτητικό προσωπικό υπογράμμισε με έμφαση ο Αντιπρόεδρος της Aegean.

 

 
admin
ADMINISTRATOR
PROFILE

Δείτε επίσης

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

Cancel reply

Τελευταία νέα

Top Authors

Πιο σχολιασμένα

Featured Videos